ვიქტორინის მიზანი იყო, შეძენილი ცოდნის დემონსტრირება (მოსწავლეები რუკაზე განსაზღვრავდნენ ობიექტების მდებარეობებსა და ურთიერთმიმართულებებს, მსჯელობდნენე დედამიწის ფორმაზე.)
ვიქტორინა ჩატარდა სამ ეტაპად :
პირველ ეტაპზე მოსწავლეები პასუხობდნენ პრეზენტაციით წარმოდგენილ კითხვებს.
მეორე ეტაპიშედგებოდა ღია კითხვებისაგან
და მესამე ეტაპი იყო თამაში „ლაბირინთი“. დავალების პირობა იყო შემდეგი. 15 კვადრატი იყო მოცემული. მტკიცებულებით. თუ ეთანხმებოდნენ მტკიცებულებებს, მაშინ უნდა გადასულიყვნენე „დიახ“ ისრით. თუ მტკიცებულება მცდარი იყო, მაშინ – „არა“ ისრით
0 коммент.:
Отправить комментарий