Pages

вторник, 13 марта 2012 г.

უცხო ენის კათედრის კვირეული


სკოლაში 02.02- 25.02 უცხოური ენის კათედრაზე (ინგლისური ენა, რუსული ენა) ჩატარდა კვირეული. დაიგეგმა და განხორციელდა მთელი რიგი ღონისძიებები, რომელთა შორის აღსანიშნავია სხვადასხვა ტიპის სასკოლო კონკურსები .
იხილეთ დაწვრილებით .
1. სასკოლო შემოქმედებითი  წერა/კონკურსი ორ ასაკობრივ ჯგუფში .
წარმოდეგენილი ნამუშევრებიდან გამოვლინდა პირველი,მეორე და მესამე ადგილზე გასული ნამუშევრები,რომლებიც დაჯილდოვდნენ შესაბამისი ხარისხის დიპლომებით და სიმბოლური საჩუქრებით. კონკურსი ჩატარდა ,როგორც ინგლისურ ასევე რუსულ ენაზე.
პირველი ხარისის დიპლომებით დაჯილდოვდნენ:
ინგლისური ენა მე-10-12 კლასებს შორის - ანი წერეთელი;
მე-7-9 კლასებს შორის -გიორგი ცირეკიძე.
2) კათედრაზე აევე ჩატარდა სასკოლო კონკურსი "მემ მესმის ჩემი უცხოელი თანატოლის " კონკური ჩატარდა სამ ასაკობრივ ჯგუფში.
მე- 6- მე-7კლასებში; მე-8 - მე 9 კლასებში ; მე-10 - მე-12 კლაებშიკონკურსანტებს ევალებოდათ მოსმენილი მასალიდან სათანადო ინფორმაციის ამოღება და შესაბამისი ტესტის შევსება.
საუკეთესო შედეგები :
პირველი ხარისხის წარმატება აჩვენეს მე-6- მე-7 კლასელებს შორის :
ინგლისური ენა- სოფიკო ჩიტიშვილი;
მე-8-მე9 კლასები - გიორგი წერეთელი
მე-10 - მე 12 კლასები ანი წერეთელი.
რუსული ენა ;
მე-7 კლასები - შორენა რევაზიშვილი;
მე-8- მე-9 კლასები - გიორგი წერეთელი
მე-10- მე-12 კლასებეი - დიანა მანუკიანი.


3) კონკურსი "Spelling bees"  მოსწავლეებისგან მოითხოვდა სიტყვის სწორად წერასა და წაკითხვას. ანბანის ასოების მიხედვით.
კონკურსი ცატარდა ერთ ასაკობრივ ჯგუფში,  მე-4- მე 5 კლასებში.
პირველი ხარისხის დიპლომით დაჯილდოვდა თამარ ნებიერიძე.








ასევე ჩატარდა კონკურსი ყველაზე პატარა შემსწავლელთათვის  "კალიგრაფიის კონკურსი".პირველი ადგილი უმაღლესი ხარისხის დიპლომით დაჯილდოვდა მე-3 კლასის მოსწავლე გიგა ბალახაძე

0 коммент.:

Отправить комментарий